Annons:
Etiketttunnelbana
Läst 1271 ggr
Leffe
8/25/13, 12:24 PM

Vad tycker du om tunnelbanan?

Berätta dina erfarenheter om tunnelbanan. Tycker du det är trevligt att åka den? Blir du bra bemött? Är det lätt eller svårt att hitta vilken linje du ska åka med? Vad tycker du om miljön? Ja det går att skriva en hel del.

Annons:
Aleya
8/25/13, 12:30 PM
#1

Jag tycker tunnelbanan är lätt om det är röda eller gröna linjen att finna.

Blåa åker jag sällan med.

Jag tycker att det är alltid mysigt att åka tunnelbana.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Bettan
8/25/13, 12:51 PM
#2

Jag tycker den är praktisk. Det går snabbt åka med den. I rusningen så är det lite för mycket folk, trångt, stimmigt och stressigt. På mig verkar det som om någon frågar om något så tar sig personalen tid att svara.

Ha en bra dag

Sport iFokus

fidojunior
8/25/13, 8:53 PM
#3

Tunnelbanan är bra för det går snabbt mellan stationerna och kommer oftare än pendeltågen. Nackdelen är att det gungar för mycket så jag blir ibland illamående, speciellt om jag sitter baklänges samt att det är mörkt på de flesta tunnelbanestationerna. Det är sällan problem med tunnelbanan också, vilket är bra. Pendeltåget är det ganska ofta problem med.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

Catwoman
8/26/13, 10:09 PM
#4

Tunnelbanan är nog det bästa i transportväg i Stockholm, men otroligt tråkig att åka.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

UllaNo
8/30/13, 10:27 PM
#5

Jag som bor i en annan stad tycker tunnelbanan är något jättebra då man är i Stockholm. Fast man reagerar på livet på stationerna.

Upp till toppen
Annons: