Annons:
Etikettövrigt
Läst 901 ggr
n00bArtWork
6/25/15, 6:11 PM

OT - folk i sthlm!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är en jäkla bonde från Örebro (26 år och av det kvinnliga könet) och jag känner mig ensam, bor i Nacka området (för SL så betyder det att Saltsjöbanan ligger nere ^^) jag söker folk här, gärna öppensinnade energiska och kreativa människor. Jag gillar olika och älskar kreativitet, oavsett om det är pyssel, konst, skrivande, musik m.m.. Jag har väldigt dålig erfarenhet av tjejer tyvärr men vill gärna ha tjej kompisar (kan ju inte gå runt som en tomboy hela livet), gärna genuina och prestigelösa människor!

Annons:
Haku
6/25/15, 6:14 PM
#1

Öppensinnad energisk och kreativ, haha skulle aldrig kunna tala om mig själv på ett sånt sätt kanske därför jag inte har vänner ;)

Men jag gillar att göra kreativa saker typ skriva poesi har skrivit en diktbok och så älskar jag djur osv. Om du vill kan du ju skriva till mig :)

n00bArtWork
6/25/15, 6:18 PM
#2

Sure will :) Men vet vad du menar… att skryta eller beskriva sig själv i god dager är väldigt osvenskt och inte direkt någon jag själv gör :)

Haku
6/25/15, 6:24 PM
#3

#2 Jag har inget emot att folk framhäver sina bra sidor :) men jag har inget bra självförtroende och jag är inte så bra på det sociala alla gånger heller :P

Upp till toppen
Annons: